خبرهای داغ:
مسئول کمیته استقبال از شهدای گمنام استان همدان خبر داد

 اعلام برنامه‌های تشییع و تدفین ۶ شهید گمنام دفاع مقدس در استان همدان

همدان- مسئول کمیته استقبال از شهدای گمنام استان همدان از اعلام برنامه‌های تشییع و تدفین ۶ شهید گمنام دفاع مقدس در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۷۴۵۳
|
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فریدون روشنایی در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص آئین استقبال از شهدای گمنام استان همدان، اظهار کرد: همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س) پیکر ۳۰۰ شهید گمنام دفاع مقدس در سراسر کشور تشییع و تدفین می‌شود.

وی با بیان اینکه در استان همدان پیکر ۶ شهید گمنام تشییع خواهد شد، افزود: پنجشنبه اول دی ماه ساعت ۱۰ صبح ورود پیکر شهدا به استان و مراسم استقبال رسمی و تشریفات نظامی در پایگاه شهید نوژه است، همچنین ساعت ۱۴ الی ۲۰ همین روز مراسمی در شهرستان فامنین برگزار می‌شود.

مسئول کمیته استقبال از شهدای گمنام استان همدان ادامه داد: شهدای گمنام در روز جمعه دوم دی ماه از ساعت ۹ تا ۱۴ میهمان شهرستان کبودراهنگ و ساعت ۱۵ تا ۲۲:۳۰ میهمان شهرستان بهار و در روز شنبه سوم دی ماه از ساعت ۹ الی ۱۳ در شهرستان اسدآباد، ساعت ۱۴:۳۰ تا ۲۰ در شهرستان تویسرکان و روز یکشنبه چهارم دی ماه از ساعت ۱۰ تا  ۱۲ نیز میهمان یادواره شهدای زن در حسینیه امام خمینی (ره) همدان خواهند بود.

وی ادامه داد: همچنین این شهدای والامقام ساعت ۱۴ میهمان حسینیه قمربنی هاشم شهرک فرهنگیان (معراج الشهداء) و ساعت ۱۵ تا ۲۰ میهمان شهرستان نهاوند هستند و روز دوشنبه پنجم دی ماه شهدا به شهرستان رزن، ازندریان و سامن تحویل داده می‌شود و ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۷:۳۰ نیز در مریانج مراسم ویژه شهدای گمنام برگزار می‌شود.

روشنایی اضافه کرد: در شب شهادت حضرت زهرا (س) در شهرستان‌های ملایر، رزن و در همدان برنامه‌ای متمرکز در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار می‌شود و روز سه‌شنبه  ۶ دی ماه ساعت ۱۰ صبح در میدان امام خمینی (ره) همدان بعد از اقامه نماز بر پیکر شهدا توسط نماینده، ولی فقیه در استان همدان این شهدای والامقام تشییع و در نقاط مشخص شده به خاک سپرده می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار